2011-05-15
15:19:42

Länge sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev.. haft lite mycket för mig. Fixar i lägenheten, jobbar mycket på nya jobbet, hittat på saker med Jocke och ja en massa annat. Och fast det så är det mkt mkt kvar att fixa :)
Längtar tills vi åker bort i sommar. Är iof skit kul på jobbet (nästan så man längtar dit) hehe men att vara ledig och åka iväg sitter aldrig fel ;)

Så vad har vi gjort? Vi har vart hos Tommy och killarna och Freja har repat lite medans jag druckit öl. hehe..
Jag har börjar skriva mycket texter (ganska stolt faktiskt) Vi har varit på Grönan med Madde och Lukas. Åkte karuseller, tog lotter och tog en cider i det härliga vädret. Varit på fest hos Freja<3, varit ute på krogen, grillat och haft det helt underbart! Sen åker vi ju som sagt bort om några veckor så det ser jag fram emot :) Ikväll däremot blir det att fixa klart lägenheten och sen blire att kolla hockey Sverige-Finland! Blir några öl till det och god mat mums.. Blir nog tufft att ta sig upp imorgon då jag börjar kl sex. Tur att Jocke kör mig annars hade jag fått gå upp kl 4 hahaha usch.. nej nu kanske man ska göra lite nytta.. var bara så underbart skönt att ligga i sängen och kolla film. See yaa

 

Mamma, Joakim, Freja, Patric och Madde - Glöm aldrig bort hur mkt jag älskar er! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: