2011-03-23
19:26:25

Solen vare va

I söndags åkte jag och Jocke in till stan för att gå en promenad men mer än en promenad blev det. Först tog vi båten över till Djurgårn och sen gick vi in på Aquaria och kollade på hajarna och allt annat roligt dom har där inne. Själv tycker jag bäst om regnskogen ;) Sjukt nice.. efter vi varit där tog jocke en glass i solen och jag en dricka medans vi promenerade tillbaka till båten. Sen gick vi från slussen ner till stan och gick in på en super mysig restaurang där vi åt en god köttbit och tog ett glas vin :) Efter åkte vi hem och mös framför tv:n med ost och kex. Helt underbar dag.. och solen sken ju hela dagen också! Underbart mysigt! Du och jag joakim <3

Igår var ja och fixade håret :D Patric gjorde mig sällis, gullungen! Efteråt gick vi och åt innan det var dags att åka hem.

Idag har jag jobbat och sen blev det att sola med mamma och äta lite lunch :) Mysigt! Nu sitter jag här och lyssnar på musik, kollar bilder och ja skriver.. ska snart städa (får se hur det går) blev fast vid datorn haha.. Om några timmar kommer Jocke *längtar* saknar att få hålla om honom.. <3 men tills dess blir det att som sagt städa eller så blir jag kvar här framför datorn haha.. nemen diska ska jag iaf ;)

På lördag åker vi till Borås :D woohoo!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: