2011-03-17
12:54:44

Illamående attans..

Usch jag mår så illa :( skit jobbigt! mår illa flera dagar. Men i förr går var de förståligt efter 5 koppar kaffe haha.. Måste kanske dra ner på kaffet. Måste tare lugnt me magsåret också.

Nu kom jag nyss hem från farbror dr. Ska ha en maskin på mig som mäter av mitt blodtryck i 24 timmar. Inte roligt då den mäter var 20 min. Blir ingen sömn för mig med andra ord haha.
Igår var jag med mamma och så hälsade jag på i jakobsberg simhall på badmästarna :D Va jätte kul och alla var glada att se mig, kändes jätte roligt. När mamma slutat jobbet gick vi till Pg för att äta men som vanligt blev vi fast där haha.. senare kom patric och Linus och så träffade vi även Danne där :D så ja de blev en hel kväll. hade verkligen super kul! <3 Längtar tills Patric visar mig filmen från igår då jag och Linus gjorde en rapp ;) hahaha..

Nu ska jag vila lite (försöka) innan det är dags att möta Madde i centrum :) <3

Känns tomt utan Jocke.. tråkigt att sova själv men imorgon kommer han :D Ibland är det bra att vara ifrån varann lite så man får längta ;) Så imorrn ja då blire myspys.. Love you hun! EmMa <3 JoAkIm


Min nästa gaddning.. :D Längtar!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: