2011-04-18
21:45:56

sova? jo man tackar

Hej! ja jag vet de va länge sen jag skrev. Sitter knappt vid datan längre och gud så skönt det varit. inte ens vart inne på fb haha.. men nu va de dags att skriva tänkte jag.
har vart borta hela helgen på bosön på Lidingö där vi haft konfrens med jobbet (ungdomsforum) kul som fan :D men saknar ff Göteborg haha.. hur som helst helgen var rolig men nya människor, brännboll och annat skoj men blev dock inte mkt sömn ;) Kul att träffa alla underbara ledare igen då jag kan erkänna att man saknat dom lite ;)

Kom hem igår så Jocke kom på kvällen sen kom mamma hit så blev det att grilla fläskfile och bara njuta av de underbara vädret :D på kvällen när de blev kallt gick jag och jocke hem och skulle kolla på film men ja va ju lite busig igår så hade köpt sjukt snygga underkläder som jag mannikängade ;) hahaha.. Vi somnade ganska tidigt då båda va helt slut :P

Denna vecka har vi kollo på jobbet.. awesome!!! vi simmar, leker och har de så sjukt kul med barnen. Önskar man ALLTID kunde arbeta med detta.. de roligaste jag vet och jag blir glad varje gång jag träffar barnen då dom får mig att må så bra <3<3<3

Det  är mkt nu som händer.. en grej som jag inte kan berätta då de är för hemligt. Sen så är de andra grejer.. bland annat att jag jocke madde och Lukas ska på grönan snart :D och på fredag är de kryssning, sen är de påsk, valborg och massa annat skoj så nu är de verkligen fullt upp. känns underbart! imorgon hoppas jag att jag fått svar på mitt efterlängatade mail :) Hoppas hoppas.. aja nu ska jag sova.. skriver mer imorrn maybe? hare så gött

Juste har ju ny mob så många nr har försvunnit men de vet dom flesta.. annars är de bara skickla nr ;) puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: