2011-03-25
22:01:17

Skoja inte

Usch vilken jävla skit kväll det varit. Det ända som varit bra idag var när jag och mamma var i stan och hämta skorna och åt lunch, det var mysigt. Förutom det har inget gått bra idag :/ visst vare kul på jobbet men hände en sak innan så jag vart nere. Nej fy fan vad jag HATAR att vara ledsen, finns ju inget värre! Vill inte låta så jävla neggo men blir svårt när man mår såhär som jag gör nu. Men ja de går ju över förr eller senare.

Kom nyss hem från jobbet så nu sitter jag här med ett glas vin och ska snart hoppa in i duschen. Patric ville att jag skulle komma till Pg och Mims ville att jag skulle komma till Bålsta men ska upp så tidigt imorgon och jobba så får skippa det. Jocke kommer mkt senare än beräknat så ngn myskväll blir det inte heller. Men har det ganska trevligt för mig själv med vin framför datorn haha.. man måste ju föröska tänka positivt när allt skiter sig visst?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: