2011-04-08
13:07:16

Sjuklingen här heej!

Sitter här halft död känns det som. Feber och ont i kroppen men jag är inte bitter.. haha ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och får upp så mycket minnen. Man kan inte låta bli att skratta när man tänker tillbaka på allt. Sommaren 2010 var en underbar sommar.. Det var powermeet, kuggnäs, tallin, kryssningar, rålis, grönan, sol och bad, grillning, fester, öl, mini tripper! Åh jag saknar allt det där.. var en underbar sommar!!

Försökte lägga ut bilder men blogg.se vill inte som jag idag..

Denna sommaren ska iaf också bli underbar :) Är mkt som händer denna sommar. Jag och Joakim ska åka på roadtrip så det ser jag verkligen fram emot!:D Sen är det självklart Kuggnäs, powermeet och rålis ;) Ska på medeltidsveckan i Arboga också.. grymt! Ser verkligen fram emot denna sommar!

Nästa vecka blire fullt upp med jobb då jag ska jobba extra. Sen ska jag även träffa Markus, Stoffe, Tommy och Patric också. Full rulle ;) hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: