2011-03-28
20:55:33

Projekt Oi!

Innan jag skriver om den underbara helg jag haft så måste jag bara skriva att jag blir så himla ledsen.
Ni förstör bara för honom, ni sårar honom ännu mer genom att skvallra som små kärringar vad jag skriver om. OM ni är hans riktiga vänner borde ni hålla käften och finnas där för han istället för att skvallra som brudar! Tänk efter och visa att ni är riktiga vänner istället!!



Nu om helgen.. Jag jobbade och Jocke var med mig eftersom att det var lite bråttom efteråt. När jag slutat åkte vi till Västerås och mötte upp Camilla, Linkan, Johan, Jonas och Micke sen bar det av mot Västerås. När vi kommit lite mer en halvvägs ser vi till vår stora skräck att alla ölen var slut och eftersom vi var på landet stängde typ systemer 13 haha.. När v i sedan kom fram så fanns det gott om öl ;) hehe.. Efter lite små prat med folket så började Projekt Oi att spela och jävlar vilket jävla drag det var. Så sjukt mkt folk som stod vid scenen och heja skrek och sjöng. Galet!

Efter en jävla underbar spelning som killade gjorde så sjukt bra så gick jag camilla och petra och skulle sälja skrivor. Och smarta som vi var så skrev vi en "skylt" där det stod: "köp en puss och få en skriva på köptet 25:-" hahaha.. och gick det hem? ja det kan man säga vi sålde alla skivorna ;) Så galet bra!

Sen blev resten av kvällen helt underbar med öl och trevligt sällskap. Härlig gemenskap! Det var så lyckat! var dock helt slut på vägen hem. jag Camilla och Jocke låg & sov medans dom andra fortsatte supa i bilen. Vi var hemma 9 på morgonen haha.. så är helt slut fortfarande! men det var det värt.. så sjukt jävla underbart!





PROJEKT OI!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: