2011-03-30
15:28:38

trött som satan

Fy fan va trött jag är.. haha.. fattar inte för idag var de en ganska kort dag på jobbet. Både jag och Sara var helt döda. Sara somnade på lunchen hahaha så skön gumman! Hur som helst nu är jag hemma igen så nu ska jag strax börja stor städa. Men först ska jag nog ta en stor stark kopp kaffe..awesome! Hoppas på att bli piggare men med lite musik och kaffe så ska de nog ordna upp sig. Ser dock inte fram emot disken. Urk..

Igår gick jag hem till mamma efter jobbet och sen kom jocke.. Det blev en härlig kväll med god mat och vin :) hade super trevligt.. Run 9 tiden begav sig jag och Joakim hem och myste innan det var dags att sova. Tack för igår var super mysigt!! <3 Älskar er!

På lördag är det årsfest på jobbet, grymt! hehe.. Agnes och Kenny ska komma hit innan så det blir kul :D Men ska upp och jobba 8 på morgonen dagen efter så jag kommer inte bli långvarig. Är både morgon och eftermiddags pass så man vill ju vara lite pigg iaf.. Aja nu ska jag städa men kommer skriva lite mer ikväll.. see yaa!!


Lite mindre men så fan mycket bättre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: