2011-04-07
16:14:27

Jobbat mkt

Hej! Har inte skrivit på länge men är för att det vart fullt upp, sen har man vart lite smålat också.
Mkt jobb då skolsim börjat nu också. Så kul att jobba med Sara :D
Nu sitter jag hemma och är sjuk så nu tar jag mig tid att skriva lite.
Vi kan börja med årsfesten med jobbet som var sjukt lyckad! Kenny och Agnes kom hit först sen körde Jocke oss till gården där festen var. Började med mingel, middag, uppträde och prisutdelningar och efter det började festen. Var så sjuuukt kul! Dansade, skrattade och hade det helt underbart! Det jobbiga var att jag skulle upp dagen efter kl.7 och jobba så mkt sömn blev det inte. Tur man har världens bästa pojkvän som hämtade mig hehe ;)<3

Det har hänt ganska mkt sen jag skrev sist. Kan ändå inte berätta det här så ska inte göra er för nyfikna. Håller iaf tummarna att allt löser sig nu så kommer livet att bli underbart!

Älskar dig Joakim!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: