2011-05-20
19:16:36

Kan det vara sant?

Kan det verkligen vara så att min dröm slagit in? Kan det vara så bra att jag fått jobbet jag alltid önskat, kollegorna man bara avgudar, killen man drömt om, vacker lägenhet och ett underbart liv. Jag vet inte om jag vågar hoppas att mitt liv äntligen kommit in på rätt spår. Jag känner mig så glad var eviga dag. När jag går till jobbet är jag lika glad som när jag går hem. När Joakim tar min hand när han kör mig till jobbet, när vi håller om varandra när vi ses på kvällarna , när jag tittar ut genom vårat fönster och ser den vackra utsikten, när mina vänner säger hur mycket dom saknar mig, när jag tänker på hur lycklig jag är som har en sån underbar familj och en sån underbar mamma som alltid ställt upp och alltid hjälpt mig igenom alla svåra tider. Idag är en dag så jag inte kan sluta le.

Mamma lånade mig lite pengar så jag kunde köpa mys mat åt mig och jocke och lite gott vin. Ska snart börja förbereda maten och övveraska Jocke. Han har inte en aning om vad jag förberett :D Tror detta kommer bli en underbar kväll, jag känner det i hela kroppen. :)

Imorgon efter jobbet ska vi hem till mamma och äta got mat och ha det super trevligt som vi alltid har :) förhoppningvis kommer Freja också <3 Ser verkligen fram emot det. Läste i en artikel att världen skulle gå under imorgon och OM de skulle stämma så firar jag dom sista timmarna med dom människor jag älskar mest på denna jord! <3 men förhoppningsvis får vi leva många långa år till :) Världen får inte gå under nu när jag börjar må så underbart bra!!




Nästa helg är det personal fest, temat är kändisfest så alla fick en bild till vad dom skulle vara :P
Jag blev angelina Jolie i Tomb raider som Carro och Maria valde åt mig :D så grymt!! Ska bli sjukt kul.
Jobbar den dagen men Sarah kommer när vi stängt så gör vi oss iodning på jobbet :D Åh va jag längtar!!

Älskar dig Joakim!!!
Glöm aldrig någonsin det!! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: