2011-03-25
16:34:47

Love the way you lie

Imorse åkte jag med mamma in till Södra och hämta hennes skor och sen blev det lunch :) Trodde det var sommartider ute men skenet kan bedra..det var SVINKALLT!! Tur som fan jag inte tog skinnjackan som jag tänkte göra. När jag sedan kom hem kollade jag klart på en film och nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska snart bege mig till jobbet. Lite seg idag känner jag, kan bero på mina sömnproblem jag hade inatt. Men denna gång hade jag dom av en anledning. Jag hoppas det löser sig annars vet jag inte vad jag gör! Men det gäller att tänka positivt annars blir man ju tokig.

Imorgon bitti ska jag jobba och efter det åker jag och Joakim till Västerås för att möta upp dom andra och sen bar det av till Borås för spelning. Ville så gärna att Freja skulle med :( Inte lika kul utan henne!
Ska bli kul att se dom live iaf så håller tummarna att helgen blir bra. :) Mår iaf så sjukt jävla bra tillsammans med jocke. <3 ikväll kommer han så jag längtar galet!

Töjt ut öronen till 8mm nu :P trodde det var det jag hade innan men hade bara 6mm haha..

Patric - Allt kommer lösa sig! Jag ställer alltid upp! du är en underbar vän glöm aldrig det!!



Saknar sommaren, saknar minnerna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: